Wednesday, December 15, 2010

menunjuk

korangkan.. kat tempat keje korang kan.. ada tak org yg suka menunjuk2? tentu ada kan?
tempat keje aku ni ada ramai.. tapi tulah.. yg biasa sgt aku tengok tu adalah 3, 4 kerat, org2 yg sama jelah..



bukan nunjuk bakat keje, bukannn... bagus kalu nak tunjuk bakat, cepatlah dia naik pangkat kalu betul bakat dia tu kan.. but ini..
dia nak nunjuk2 yg dia tu .... ada banyak duitlah, dia dah ada simpanan 100 juta hengget kat bank la.. hui yo.. banyak giler.. awat masih keje lagi ek.. , dia ada kebun 114 hektar, laki dia gaji banyak sampai tak tau nak buat apa.. dia dah beli itu, beli ini, tapi masih ada lagi duit ni.. aiyo..

satu lagi jenis yg kata dialah yg paling lawa.. sgt konfiden tak hengat diri yg dia tetappp cantek walau apapun terjadi pada dia seperti tayar2 michelin sudah bergentayagan di badan dia.. dan dia rasa dia pandailah jaga badan walaupun dah beranak... padahal..
dia yg paling berjaya buat bisneslah...

dia paling pandai masaklah.. org lain tu toksah citer masakan depa, sebab dia akan lebih pandai buat semuanya.. lagipun dialah yg masak paling sedap, dia yg itu, dia yg ini, dia ajelah belaka yg pandainya... dia jugak yg paling pandai bergaya branded konon .. henbeg dia yg paling mahai kau.. tapi aku tengok, ala2 beli kat PS je, ntahlah.. aku ke yg tak pandai tengok??

dia yg paling popular laah, dia yg masih digilai oleh laki2 ntah mana2 kononnya.. dia yg paling comey genit ... (sebenarnya perasan giler)... dia yg paling berbakatlaa.. adoiii


naik rimas dah mendengar macam2 citer..
ntah iyer ntah idak.. kau sendiri jelah yg tau..

2 comments:

  1. mcm biasa dgr jer tu...huk huk huk huk.....

    ReplyDelete
  2. dear ina..
    mmg cerita2 biasa tu.. tu yg awak rasa cam biasa dengar.. itulah diaa

    ReplyDelete