Tuesday, December 14, 2010

suka ati akulah kan...

aku ada hobi..



eh.. kopun ada jugak?
ish ish ishhh..




salah satunya adalah menyanyi kat karaoke..
baru2 ni kawan2 sekolah rendah.. sekolah rendah ok.. aku ada lagi kawan2 sekolah rendah.. korang ada? hahaa..
dorang ajak join aktiviti dorang melalak kat karaoke red box sempena ada kawan dari KK balik semenanjung, katanya..

aku segan la pulak
aku mmg kaki nyanyi, tapi gi melalak ngan org yg kita tak biasa akan menimbulkan satu macam perasaan malu.. ye tak?
aku plak... kalu dah malu, payahlah nak ekspresi diri, kannn...
jadi.. aku decided.. tak pegilahhh...

tu je citernya..

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...