Friday, January 21, 2011

samsul oh samsul

ntah betui ke idak ejaan nama anak pak yusof tu.
tapi mmg dia ni tak berenti2 nak mewarnai dunia perfileman kita, kan?
amad idham drift, dia drift, amad idham buat citer seram, dia nak jugak..

sebenarnya nak citer, aku pi tengok khurafat dia tu.. dgn yan, kaknor and kak liza. ladies nite out gitu.. walaupun aku tersangkut masa nak balik dgn org2 hindu nak pi kuil malam tu.. heheh..

not bad laa.. tak sangka2 gitu kisahnya.
menyampah ada satu pompuan tu.. tak ada apa2 scene seram or takutpun dia bantai jerit.. bangang tau .. dah jadi pelik.. takde suspensenya lagi nih..
aku ngan yan sibuk buat macam2 kesimpulan..
last2 lain jadiknya... hampehhh..

tu je.. you enjoyed? i know i did... hahaaha.. walaupun i kena tinggalkan anak2 and laki i kat umah, i tak kisah. i suka sosial, dorangpun tak kisah, ok?

pengajarannya..
walau cemana ko tak suka pun pada seseorang tu.. janganlah hina dia dedepan dia dan sakitkan ati dia... takut kao terkena bomoh, k? walau dunia kita ni dah maju, ada jugak org yg sanggup mengenakan org lain hanya kerana sakit ati. janji dia puas, gitu.. eeeeeiii, mintak simpang malaikat 44. Allah tu Maha Besar...

No comments:

Post a Comment