Wednesday, February 09, 2011

jawapan kepada kenapa lelaki di seluruh dunia menggilai wanita siam

mari kita lihat apa yg istimewa tentang wanita siam ini:
saya petik dari blog kawan bisnes saya, tok siak ni..
harap semua enjoy membacanya tauu..


WHY? WHY? WHY
Samada orang kulit putih ke? Orang kulit hitam ke? Orang melayu ke? orang Cina ke? Orang India ke? Orang Jepun ke? Orang Itali ke? Orang Brazil ke? Wa Ima orang hitampun tergila-gilakan perempuan Siam. Why? Why? Why?

Kajian menunjukkan berjuta-juta pelancong lelaki dari seluruh dunia melancung ke Thailand. Terutama di Pattaya atau Hattyai, selatanThailand. Sehingga tempat ini digelar syurga dunia bagi kaum lelaki.

Jika dibandingkan perempuan Siam dan perempuan Melayu, tak jauh bezanya. Jika dibandingkan dari segi warna kulitnya, saiz tubuhnya, tingginya, sopan santunnya, lemah lembutnya dan sebagainya. Why? Why? Why?Pernahkan anda mendengar Tarian Tiger Show di Thai. Orang perempun mungkin tak pernah dengar. Kecuali jika pernah pergi sana. Tarian tiger show inilah yang membuktikan kelebihan pompuan siam dangan pompuan lain di dunia.

Apa yang lebihnya? Sekali pandang macam sama aje?

Ok kita pi satu persatu tentang tubuh pompuan siam ini dari segi mata kaca lelaki yang telah pernah pi tempat setan ni.

Kulitnya sekali tengok sama ajenya. Tapi bila dipegang mak oi lembutnya macam kulit baby. Lembut, gebu dan anjal. Dari hujung rambut sampai hujung kuku kaki gebu segebu-gebunya.

Rambutnya yang ikal mayang, matanya layu mayu, kulitnya putih kuning langsat, suaranya yang lemah lembut dan mendayu-dayu membuat lelaki yang kurang imannya memang cair secair-cairnya.

Dua spotlight perghh terpacak pejal bagai gunung everest dan gunung fuji. Panjatlah berapa juta manusia pun, tetap terpacak tegap dengan gahnya. Bandingkan dengan orang pompuan lain. Baru anak satu. Dah boleh buat main buaian. Eh eh! gurau aje. jangan marah. Tapi pada hakikatnya itu lah yang realitinya.

Pasai apa dua spotlight memang patut-patut orang pompuan jaga? Ianya merupakan lambang keseksian wanita anggun. Orang lelaki ni, yang mianglah.. yang waraq dia tak tenung 2 spotlight ni. Yang miangnya kebanyakan bila tengok orang pompuan selalunya tang gunung terpacak tu dan bumper. Pasai tu Allah suruh labuhkan tudung sehingga paras dada. Tidak menampakkan bentuk tubuh.

Seperti Firman Allah S.W.T. :-
Katakanlah pada perempuan-perempuan yang beriman supaya menyekat pandangan mereka (daripada memandang yang haram ) dan memelihara kehormatan mereka dan janganlah mereka memperlihatkan perhiasan tubuh mereka kecuali yang zahir daripadanya dan hendaklah menutup belahan leher bajunya dengan tudung kepala mereka dan janganlah mereka memperlihatkan perhiasan tubuh mereka melainkan kepada suami mereka atau bapa mereka atau bapa mertua mereka atau anak-anak mereka atau anak-anak tiri mereka atau anak bagi saudari-saudara mereka yang perempuan atau perempuan-perempuan Islam atau ham-hamba mereka atau orang gaji dari orang-orang lelaki yang telah tua dan tidak berkeinginan kepada perempuan atau kanak-kanak yang belum mengerti lagi tentang aurat perempuan dan janganlah mereka menghentakkan kaki untuk diketahui orang akan apa yang tersembunyi dari perhiasan mereka dan bertaubatlah kamu sekalian kepada Allah wahai orang-orang yang beriman supaya kamu berjaya. " ( Surah An-Nur ayar 31)

Menurut pandangan mata seorang wali yang kasyap. Ia dapat melihat bagaimana makhluk ghaib seperti Jin, Iblis, syaitan menjilat tubuh orang pompuan yang mendedahkan aurat dengan lahapnya. Akhirnya sang suami dapat sisa-sisa bekas jilat makhluk ini. Itu yang suami rasa kurang umph bila bersama isterinya diranjang. Yang paling menakutkkan terlupa nak baca doa sebelum berjimak. Dia pun tumpang jimak sekali.. Itu yang dapat anak perangai macam Jebon. Nauzubillah....

Menurut hukama' lagi, di akhirat kelak, mereka yang suka mendedahkan aurat di dunia, tak kira pompuan atau lelaki, di padang Masyar lambat dapat pakaian. Orang lain dah dapat pakaian menutup aurat dia masih bogel lagi. Kalau tau malu, pintu taubat masih terbuka lagi. InsyaAllah.


Pasal tarian tiger show di Hattyai dan Pattani, aku tak pernah pergi. Tapi berdasarkan kengkawan yang nakal dok cerita. Apa hebatnya pompuan siam ni. Dalam tarian tu ditunjukkan kekuatan bibir orang pompuan punyalah kuat pisang muda tu kalau dikemamnya putus. Tapi bukannya bibir atas, bibir bawahnya, Bibir atas ada gigi, Ni bibir bawah mana ada gunting, Inilah kelebihan pompuan siam, otot vagina kuat, cengkamannya juga kuat, kemutannya juga kuat. Itulah yang lelaki seluruh dunia menggila dibuatnya. Nak tau rahsianya? Nanti gua beritahu apa rahsianya, apa amalannya dan sebagainya.

Pompuan siam pantang dirangsang. Jadi selalu. Berbanding pompuan lain. Baru-baru aje semangat. Tiap-tiap malam no problem. Tapi bila dah beranak pinak mula slow. Alasan letih, penat. Pagi-pagi basuh kain baju pas tu jemur kain baju, petang angkat kain baju. Maghrib lipat kain baju dan sebelum tidur kena pulak selak kain baju. Itu yang tak larat tu.

Kajian yang dilakukan pada pompuan siam. Perkara ini tidak berlaku. Pasai apa? Ada rahsianya akan saya kongsikan.

Seperti firman Allah S.W.T, :-
Perempuan-perempuan itu adalah ladang mu, maka datangilah ladang mu sebagaimana kamu kehendaki dan kerjakanlah untuk diri mu. Takulah kamu kepada Allah ketahuilah bahawa kamu akan menghadapiNya.Dan berilah khabar gembira orang-orang yang beriman " ( Surah Al-Baqarah 223 )

Sesiapa yang lama meninggalkan jimak akan melemahkan urat saraf dan kemaluannya, dan mudah dijangkiti penyakit keji iaitu penyakit was-was. ( menurut Imam Mohamad bin Zakaria )

Menurut Doktor David Weeks pakar dari hospital Royal Edinburgh :-
Berjimak 3 kali seminggu wajah akan kelihatan 10 tahun lebih muda dari orang lain. Ia boleh menghasilkan hormon Endorphines. Mampu mencegah kesakitan dan mendatangkan ketenangan.

Hormon senotonin pula meningkatkan daya ketahanan badan melawan penyakit.
Hormon Oxytoxin pula menyebabkan kita rasa tenang dan damai.

So kalau para isteri tidak mau suami cari lain, kawin lain, pi cari pompuan siam, maka wajiblah ia bertindak mulai sekarang. Sebab pintu taubat masih terbuka lagi.

Rahsia pompuan siam yang pejal, gebu, ketat dan sebaginya ialah faktor pengambilan herba khas untuk orang-orang pompuan. Yang mana zaman tok nenek kita dahulu lagi dah amalkan. Seperti MANJAKANI, JARUM EMAS, KACIP FATIMAH, MADU, KURMA, KISMIS, AKAR SERAPAT, LOBATA dan lain-lain lagi.

Mana nak dapat ni?
X payah masuk hutan. Jangan nak memandai nak rebus sendiri. Silap hari bulan lain pulak yang ketat. Beli aja yang dah siap ada R&D lagi. Dapat pengiktirafan lagi dari Brand Laurette. Produk yang terbaik di Asia Pasifik.

Namanya BIDADARI - bina dari dalam diri.
Untuk mengetatkan apa yang perlu diketatkan.
Mengetatkan peranakan
Merapatkan Vagina
Menguatkan daya kemut
Daya sensor vagina bertambah aktif

Bidadari adalah minuman berfungsi untuk kesihatan dan kecantikan yang dikomposisikan dengan bahan semulajadi mewah seperti Kurma, Madu Asli, Manjakani, Sirih, Serai, Akar Serapat, Jarum Emas, Kacip Fatimah dan lain-lain herba terpilih. Kaya dengan protein, serat, karbohidrat dan vitamin A, B, C, D dan E sangat baik untuk membina kesihatan terutamanya membina rahim, mengetatkan faraj, meningkatkan sistem kemutan, meningkatkan seri wajah serta menjadi pemangkin kepada kenikmatan perhubungan suami isteri.


Yang kedua Q-SHE.
-Terkenal dengan formula 4P 1B. P
Puting - menjadi kemerah-merahan
Payu Dara - pejal dan terpacak
Perut - Memecahkan lemak yang berlapis2
Pinggul - Melentik dan seksi.
Bibir - bertambah kuat kemutan dan mencengkam. Bibir bawah daa!!!

Yang ketiga NUAGE
- menggebukan kulit dari hujung rambut sampai hujung kaki. Termasuk kuku.

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Salam kasih mesra!

    Manusia diciptakan oleh Tuhan berbeza2 mahupun paras rupa, bentuk badan, kulit, warna dan sebagainya. Begitu juga dgn apa yg diceritakan di atas iaitu wanita Siam (penari tiang@Tiger show) yg menjadi tontonan & igauan sang lelaki.

    Mengapa lelaki sering kesana, tujuannya adalah yg sama spt yg dikatakan di atas. Pilihan ditangan sang lelaki itu sendiri, mrk yg berkehendakkan melihat wanita sebegitu. Begitu juga dgn niatnya untuk apa.

    Wanita Siam yg bekerjaya begitu (penari tiang@Tiger show) itu juga adalah kehendaknya. Banyak lagi pekerjaan lain yang lebih bagus & terjamin masa depan. Tetapi itu juga yg dipilihnya kerana ia tahu lemahnya lelaki adalah kerana wanita, lebih2 lagi wanita yang dipandang tidak terkedip pesonanya di mata sang lelaki. Ramai juga yg gebu gebas mulus tulus bukan shj dr Siam malah dr Malaysia juga, bekerjaya bagus, mungkin suri rumahtangga juga. Bezanya mrk bukan wanita siam dan bukan penari tiang@Tigershow.

    Hukum dunia yang pelbagai kancah dalam kehidupan, ada permintaan maka adalah kerjaya yg sebegitu. Ada wayang cerita, adalah penonton. Mudahan2 mrk sebagai yg bekerjaya sebegitu mendapat hidayah & petunjuk dari Tuhan kerana ruginya mrk bahawa diberi kulit yg cantik rupa yg jelita pakej badan yg tertarik tetapi salah jalannya ke arah yg sebegitu. Sayangnya & kasihan. Alangkah indahnya jika mrk2 itu bukan seorang penari tiang@Tiger show.

    Tepuk Dada tanya Iman. Pilihan adalah terletak pd diri sendiri.

    Allahualam.

    Oh ya! Bercakap mengenai BIDADARI sy pengguna tegar. Memang Ohsem jika konsisten. Ditambah pula dengan Bismillah & Selawat ke atas nabi saw beserta niat untuk keharmonian rumahtangga & kesihatan tubuh badan sampai ke hari tua supaya kita dapat beribadat & beramal utk bekalan hari akhir.

    Saya menyusun jari mohon maaf jika terdapat kesilapan kata2, yg baik adalah dariNya dan yang kurang itu adalah dari diri saya sendiri.

    Wassalam

    myheartmysoul

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks for commenting ms myheartmysoul.. i agree with you. tepuk dada tanya imannnn

      Delete