Saturday, March 12, 2011

sakit

pagi ni, berkesempatan beta meluangkan masa berlari2 anak dan jalan2 laju kat taman layang2 kepong .. apa ker nama taman tu.. taman metropolitan ke... ntahlah

tiba2 rasa best dapat kuarkan peluh, dapatlah sejam gitu ditemani anak sulungku, Akmal. Adik dia ikut rombongan sekolah pagi tadi.. tu yg dia takde.. sedey pulak adik takde.. tapi dia hepi la kot.. bersama kawan2 and ustadnya..

dah jog walk ni, aku ingat nak terus hidup sihat.. nak buat semua benda yg aku rasa boleh buat aku tambah sihat, tambah kurus.. cewahhhhh...

nanti aku dah kurus balikkk .. haaaa aku jugak yg seronok, kan? lebih sihat, insyaallah.
aku mmg dah kurus kauu.. ko jangan pulak jeles.. aku dah berazammmm.. dan dah menjadi wehhhhh... sikit lagi, sikit lagiiii.. haaa

No comments:

Post a Comment