Wednesday, March 16, 2011

rahsia

banyaklahhhh kau punya rahsia..
kalu dah tersebar tu.. maknanya bukanlah rahsia lagi

anyway...
tiba2 aku pulak yg kena kononnya penyebar cerita... hek eleh..

aku betui2 hangin dengar, aku cuma nak share cerita... pasal budak baru nak masuk dept aku yg kononnya ex stewardess, tiba2 ntah dari mana.. kecoh pulak kata aku sibuk2 tentang minah sekor ni nak belah dari opis aku... aku tatau tiba2 jadi tau, sebab kecoh sgt tuuuu...


hello...
aku pedulik sgt ke weh? tapiiii.. elok gaklah ko nak belah... asik cuti, mc, emergency je banyaknya.. tak baik ok?
yg jadi kisah tu.. citer aku dah jadi citer lain pulak disebabkan disampaikan dan ditokok tambah dengan penuh perisa..
sungguh bagero laa..

tobat beta nih, sungguhhh tak sangka... tapiii, adakah kau lebih baik sebab ko org lama?

lagi satu, kalu dah nak belah tu, kalu dapat keje bagus pegilah.. elok sgtlah .. sebab sini ko tak bahagia, kan..
tak cam aku.. aku suka dan bahagia sini, ok?

sapa makan cili .. dia rasalah kepedasannya okehhh..

sapa lagi nak belah.. meh aku tolong sebarkan..
haaaa.. ni service free, ok?

No comments:

Post a Comment