Friday, April 13, 2012

demam selesema

azmeer anak kecikku semalam mengadu kat aku dia demam.  demam ye dik?  siannn... tulah jgn main lagi futsal tak pakai kasut kat sselayang permai tu tengah2 hari yer?  tak.. adik tak main lagii.. demam betul ni dik, panass badan adik.. ye la mi.. ameer rasa tangan umi sejuk sgt..  siannn adik.



tanya kanda nak bawak gi kinik tak anak ni?
kanda kata just bagi panadol soluble cukup.  ye ke? ntah2 anak ni nak extra perhatian kott.. hik.. matilah kata aku hint2 ajak pi bawak anak2 jalan.. takdelah.. so kandapun bancuhkanlah pansol itu.. taraaa.. lega dah..
umi masak jejemput and daging burger ameer makan lajuuu jer.. hehe... dah lega lah ituu



anak2 aku jarang demam sebab aktif sesangat.  tapi ada jugaklah virus yg lebih aktif dari dorangkan.. so aku kenalah akur.. mmg dah time nak bermanja2 lah ituuu.. sayang ameer!!  abang dia akmal plak skrg mmg asik solat maghrib and isyak berjemaah di surau you.. sejuk rasa hatiku.. insaf kejap mengenangkan aku tak ke surau.. hehe..

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...