Friday, June 29, 2012

berkumpul lagi

malam tadi makku buat tahlil lagi, baca yassin and buat doa tahlil utk arwah abah and yg lain2 jugak.  mak tak berapa sihat, aku pulak cuti solat, so, mak takdelah ngajak pi surau maghrib ni.  since mak dah berniat nak baca2 yassin dgn family, mak soh aku beli makanan.. aku tingat ayam golek dpn kinik ranjit tu jela.. pelagi..balik keje tadi, dah siap singgah but mamat tu soh tunggu 20 min lagi baru masak.. aku balik dululahh.. lepas hantar azmeer and aliff yg nak ke surau jugak, aku pun pi lah menuntut ayam golek ituuu... 

tak siap lagi tauu.. tunggu lagii.. mmm.. sohih ramai yg tunggu, but muka akak ni muka dah mai tadi.. maka akak dilayanlahh.. sementelah memesan 3 ekor.  huiyooo... best betul bisnes mamat tu ek.. hari2 bakar ayam, hari2 golek... abissss je ayam2 tu.  aku ingat dulu dia mula2 bukak baru jual  8 hengget .. nowadays dah 15 hengget niiii.. berapa punya maju daaa!!! 

tinggal 2 line je ayam tu padahal baru kol 7 lebih.. 


makku masak nasi planta yg sgt sedapp.. makan sama ayam golek 3 ekor.  makan lepas solat isyak.  belum tahlil lagi tuu.. hihi.. makan dulu sebab mak dah lapar katanya kan.. lepas makan baru dema baca yassin tahlil ramai2.  

lupa amik gambar semalam, ini gambar lama.. 

aku rasa kurang je, sebab kanda takde.  kena keje lagi malam ni.  semua adik badik ada, kanda je yilek.   kanda mmg rajin keje.. tak boleh salahkan dia.. mmg tanggungjawab dia utk keje lebih dan dapatkan duit lebih.. heheh.. tingat pulak semalam aku kejutkan dia bangun sebab macam dah lewat tak bangun2.. dia bleh kata.. "harini sabtu tak kejelah.."  hik.. padahal baru khamis kauu.. heheh.. kesiann kanda!! asik balik lewat malam or awal pagi.. gitulah.. keje kuat utk lelaki sgt digalakkan okey!!  

tu yg buat aku lagi sayangggg kanda ituuu..

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...