Thursday, November 01, 2012

gangguan jin & syaitan

salam semua

pagi ni i dah sampai opis awal giler nyah.. like 7.03 gitu.. baca blog ain, terkejut bila dia kata ada gangguan di rumah dia dan sampai main2 dgn adam, anak dia.. oh wow.. too much yek.  gerun gak mikirkan.. kalu akak dlm situasi ain tu, tataulah how.

akak ni mmg penakut la, bukan sikit, malah byk penakutnya... but akak ni pulak mmg sgt suka tengok/baca tentang mende2 begini.. pengalaman org dan macam2.  tapi mintak2 allah JANGANlah bukakkan mata/or bagi akak dapat tengok mende2 gitu.. harus akak pengsan.. ya allahhh.  eh, mende tu mmg ada di mana2, cuma dia je nak jelmakan diri dia kat sapa2 tu nasiblah..

harap2 ain dan fmly dia tabah menghadapi dugaan ni sebegini.  tentu ada hikmah bila berlaku perkara2 ini yg akan mengeratkan lagi hubungan keluarga dia.. insyaallah.  dia pun dah berjanji supaya nak mengaji dan berterusan baca yassin bagi mendinding rumah dan keluarga dia.. elok sesangat, kan?  

No comments:

Post a Comment