Friday, December 14, 2012

geram, stress nak memaki

masa harijadi kanda, dia pulak kasi aku present kereta tau.. toyota camry.  aku lagi minat CRV tp kanda dah nak bagi, aku redha je, terima dgn tangan dan dada terbuka... heheh..


ahak..  ko bengang tak aku citer macam ni.. bengang pasai apa.. bukan laki ko yg kasi akuu.. hehe.. relax la beb.. kereta jer, semua pun boleh beli katanya, ko simpanlah duit sendiri.. or buat business laa, kan.. apa2 saja janji yg halal.. ok?  tapi jangan risau, kembara aku tu ada lagi aku simpan.. aku tak trade in punn.. sayang nyahhh.. buat pi pasar or pi lawat kubur aku bawaklah.. sebab lasak, kan?



aku saja buat entry ini sebab aku hangin giler byk keje tapi gajiku ciputtt.. ada plak donkey yg ngaku gaji konon sgt lebih byk dari aku tapi dia ngangkang takde keje and paling terror bab menyakitkan hati aku je kejenya pagi ke petang..  species haram jadah!!  ni pulak opis aku katanya takmo dah ngambik staff baru, guna saja semua tenaga keje yg ada utk menampung tugas2 itu.  mmm.. projek byk, client bertambah.. keje pastilah byk.. but staff tak payah tambah sbb ada yg sgt berkaliber boleh buat keje utk 116 org.. hehehe.. stressss... ko mampu?

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...