Wednesday, February 13, 2013

hujung-hujung aku jugak yg kena

jangan takut dgn tajuk di atas tu.. takde kena mengena dgn yg idup atau yg mati.. heee..

aku tak bisa
menidakkan rasa cinta
meski ku tak bisa
melupakan salahmu
resah hatikuuu...

berapa punya kesian daa.. asik kena marah, maki, siksa jiwa raga and segala penyiksaan la bagi kat bini yg awak sayang mula2 tu... adoi.. ni kisah setia ujung nyawa tau.. bukan kisah akuu.. mmg aku emosional kalu bab2 umahtangga ni and bab2 dera isteri bagai2!

kalu berlaku kat akula.. mmg tataulah apa aku akan buat, pakat angkat kaki la kot.. heheh.. mmg perlukan kesabaran kalu nak lawan setan ni.. setan sgt sukaaaa kalu lakibini gaduh and ada prasangka semua, kan?

bila pikir2 kan kan.. laki akupun jarang sgt nak mesra2 dgn aku dah..  sedey nyah.. mmg sgt beza.. eh, jap.. dulupun dia rupa tu jugak.. bilanya dia pernah mesra.. skrg ni aku bukan buleh tercakap dua kali ke, tertanya benda yg sama ke.. mula la dia .. aku kadang hangin gak.. takkan aku tak boleh tersalah.. dia asikkk la serius.. ko nak idup dgn aku sampai mati.. kot2 diberi allah usia panjang. in sya allah la kan.. loving2 la sikit.. idakkkk...tak mandang.. kata orang perak..

kangkadang aku jerit jugak kat dia.. kenapa la susah nak terima aku yg suka bercakap ni.. and sometimes i said the same thing over and over and not realizing that i have already spoken about the things to you.. ahak.. matilah geram kat laki tulis kat blog.. macam dia reti baca blog aku ni and sedar?



awwwww... kanda.. i love u, but do you love me the way i love u?    heheh..

No comments:

Post a Comment