Monday, April 15, 2013

makin lama makin jauh

semenjak dua menjak ni kan, aku rasa hubungan aku dgn dia semakin jauh.  takde la nak mesra dah.  pantang salah sikit, marah ajer. akupun lama2 jadi malas nak bercakap.  biarlah diam2 je.  sebab asal cakap je, musti jadi macam hangin sebab dia nak tegas je, sedangkan aku nak berborak2 sebab aku nak saja2..  tak kiralah mende tu cakap2 yg sambil2 gurau2 and macam takde mendepun yg seriusnya.  

makin tua makin tak dipedulikkan.  makin jauh.  patutnya makin lebih rapat and makin dah paham. ini lah dia.. menyampahhhh!!

1 comment:

  1. sabar ya kak, sayang tapi takmo tunjuk tuuu, mungkin malu lah dah tua2 ni kannn...
    -Comel-

    ReplyDelete