Wednesday, June 05, 2013

demam malam

dah 3 hari aku period.  satu macam feeling plak period kali ni.  dengan sakit yg lebih dari biasa.  tuju ke pusat, senak menusuk kau... semalam aku layan jugak kelas bollywood kat gym, tapi tak boleh tahan.. nak pengsan rasanya sakit.  lari keluar.. cari sheila kat machine luar kelas.  buat few sit ups, tummy exercises and few sets of plank (ye ke ejaannya cam ni..lantak).. aku naik and balik.  oh so sakit.. demam sedar bila nak mandi menggeletar kena air.  sejuk makkkkk.. tak tahannn.. terus lap2 and tido.. manalah kanda tak balik2 lagi nii.. i need himmm... lena dalam kesakitan.

gambar sekadar hiasan dgn nick.. kickboxing instructor!



sakit tanda menopos kah? kalu dah bahagian aku.. mmg aku redha ya Allahhh

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...