Friday, June 07, 2013

my body is my business..

bukan nak kata cam cik ta tu tau.. sexy itu hak saya.. bukan.. ini adalah utk menyatakan yg saya sedang berusaha membuatkan body saya lebih mantop dgn pegi melakukan senaman2 dan regangan2 serta gelekan2 di kelas2 menari kat gym saya itu.. so, janganlah ada yg sakit hati dengan tajuk di atas tu.. sungguh tidaklah saya berniat menyinggung sesiapa atau membuatkan org2 yg tidak suka apa2 yg saya lakukan di atas itu walaupun saya sedikitpun tidak heran.. tidak terniat ok.. mmg tak dapat nak halang org nak kata or nak hantar surat layang lagi kepada saya.. haha.. silakan.. saya ni makhluk Allah yg masih terlalu kecil dan lemah.. cuma cuba menyihatkan badan dengan cara yg paling saya enjoy.. menariiiii..














4 comments:

  1. and your body does amazing dancing 'businesssssss' hehehehe.. go kak gooo!!!!

    ReplyDelete
  2. hey hey hey.. thanks for noticing.. i've seen your moves too.. u r a very good dancer...

    "i like to move it move it...

    ReplyDelete
  3. alamak kawan2 ko ramai yg comel ya kak? aku comel, ija pun comel. comel betul kawan ko yg gambar blur tu.
    -comel-

    ReplyDelete
  4. ye la comel2 belaka kawan2 aku.. akupun tak pasan sblum ni.. so ko kena letak.. comel 1 or comel 2 whenever u comment, k.. ahak..

    ReplyDelete

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...