Wednesday, June 12, 2013

takde baju nak pakai? ko biar betuiii

korang oh korang.. aku ni nak pi kenduri kawen anak buah aku ni ujung minggu ni.. tapi baju takde.. adoi, ngapa aku tak ingat nak membeli or menempah sbb ni pun kira kenduri yg agak grande (baca ala2 spanyol) walaupun anak buahku itu nikah kali ke dua dah ni.  huhu.. nak pakai baju apa nihhh?

sejak badan dah kurus sikit nih.. (cewah.. suka.. alhamdulillahhhhh).. takmo dah pakai baju2 yg gelebeh2, sungguh pelik rupanya macam pakai baju pinjam.  pada hakikatnya mmg baju tu baju aku sendiri ok?  jangan plak ada org2 kata eleh.. kitorang dah lama pakai baju yg dulu2.. tak kecoh pun.. ehhhh.. aku punya sukalahhh. baju aku kaedahnya.. duit aku jugak.. kalu aku nak beli or tanak beli or nak pakai baju nenek akupun.. ada aku kesahkan baju engko??

so, let's discuss this matter more seriously.. what shd i wear this weekend?  shd i wear any of these baju?










or shd i buy a new one?


oh so susah..

No comments:

Post a Comment