Monday, August 05, 2013

makin lama makin sayang?


Aku pasan sgt skrg  ni.  Kami asik tak sependapat je.  Dari dulu pun sama kot, tapi dulu aku malas nak gaduh2, aku ikutkan saja kehendak dia.  Tapi sekarang makin lama makin tak tahan.  Semuapun aku kena ikut dia tak adil ye tak?  heheh.. nasib la.  satu lagi aku cukup cepat terasa.. kenapa yek.. maybe dah tua and nak attention kot.. tapi dia tak perasan ke?  yg dia tau bini dia asik merajuk je agaknya.. hmm.. aku mmg cepat merajuk kalu aku rasa dah disakiti.  kadang2 mende tu kecik je pada dia, takde mende, tapi pada aku.. masya allahhh.. takkan ko tak kenal lagi bini ko yg sesekali nak mengada2 niii? nak manja2 ni?  kalu ko tak layan bini ko ni.. sapa lagi nak layan dia.. abislah air mata berjejeh mengenangkan kenapa tak dipedulikan lagi..

ini entry bukan meminta simpati.. aku tak reti.. ini adalah luahan hati.  aku tak rasa semua lelaki sama.  ada yg semakin lama kawin semakin amik berat isteri.  ada pulak yg semakin lama semakin tak pedulik bini. bila bini dah takde or dah menyampah and buat pasal, baru ko tertanya2 kenapa bini ko jadi gitu gini.  mmg bukan semua salah ko, ada gak salah bini.. tapi sebagai ketua keluarga, kenapa nak berkeras, kenapa taknak berlembut settle kan hal rumahtangga?  asik ko je betul, asik bini je nak give in.. mmg tak kena sgtlahh.. belah



this is a gift for my raya.. from my bff.. shiera.. love u laa.. will use it this raya and will be happy with it.. hahah..


No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...