Wednesday, September 11, 2013

terjaga




dah byk kali in these few months, aku asik terjaga tengah malam and terkelip2 tak bley nak tido balik. apa nak buat? selalunya aku tak bangunpun, just golek2 and tengok org sebelah tido dengan khusyuk dan tawadduk and dengkurannya. lagi tambah kesusahan aku nak cari feel nak tido balik.. huhuuu.. mulalah pi bangun and dok kat luar tgok tivi..

apalah kan.. patutnya time tido, kita tido and rehat secukupnya sebab tido malam mana nak cari ganti even ada masa siangnya nanti. tapi itulah yg aku alami.. kalu ada novel, aku layan novel. kalu aku rajin aku buatlah solat sunat.. ya allah punyalah tenang time tuuu.. walaupun bunyi dengkuran kanda kedengaran sangatlah jelasnya.. tapi itulah nikmat solat malam yg direbut2 org yg Allah sediakan utk mereka yg mau meminta pada masa itu..huuu.. sedihpun tiba2 mai so akupun layannnn jer mintak itu ini dari Dia.. mmglah banyakk sangat dosa aku ni ya Allahh.. Engkau saja yg Maha Mengetahuiiii.. huuu..

Ish, bukan nak menunjuk, but itulah realiti yg susah nak dibuat. Selalu aku bangunpun, terus pi cek fb.. oh so teruk, kan.. hehhehe.. selain mengacau kanda and pi melihat2 anak2 aku kat bilik sebelah. Padahal badan mmg letih sgt.. dengan keje yg buat aku lagi stress. Kat sini je lah tempat aku meluahkan perasaan aku.. kat blog kesayangan aku ni la haa.. jangan marah ye blog, aku tak sompek nak hapdetmu macam selalu... sebab aku sangat bizi melayan diri..








No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...