Wednesday, October 02, 2013

anak2 den harto den.. ada bantahan?



inilah dia anak2 yg menyerikan hidup aku.. walaupun dorang dah tak perlukan sangat aku except for masakkan dorang and kejutkan dorang je pepagi setakat ni.. aku rasa aku yg lebih perlukan dorang..

akmal nak masuk 16 this month, and azmeer turned 11 on august haritu. well.. dua2 pun perangai sikit punya baik kaa.. hui tak bley lawan. tapi2 dua2 ikut aku lah.. genius kannn.. in their own ways.. oit jangan ler jeles.. anak2 aku tanggungjawab aku ler nak buat dorang cemana.. if i say they are genius, they are, ok.. heheh, aku tak dulik lah korang nak kata apapunnn..

nak anak lagi? baru2 ni ada gak terpikir.. how wangi bau bayi.. heehehe.. jangan dibuat, but then u never know kan.. kanda pun cam dah lama tak discuss mende ni.. well, kami pun maybe dah selesa kot dgn hidup sekarang.. masa depan tu Allah yg tentukan, sapa aku utk menolak sekiranya aku peknen pulok.. heeeee.. aumm


No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...