Monday, October 14, 2013

butang baju melayu aku mana pahh?

anak buah aku siti, kata blog aku ni sedih, sadis. ye ke?  takdo lah.. aku rasa cam biasa je, kelakau.. kangkadang je la sedih.. ye la, takkan part sedih kita buat jadi kelakau ye tak?  tak kena la.. aka tak seswai la kannn?
three stooges.. siti yg tengah2 tu..heheh

ko nak tau.. siang tadi aku takde buat apa pun selain bangun tido, cek fb, pi pasar, cek fb,  balik pasar, cek fb, layan melodi, cek fb, makan kat umah mak, balik umah, layan tivi, masak, cek fb, chatting, cek fb and on and so forth..   bosan ke per asik cek fb je.. huuu. heheh.  nasiblah, i am so attached to fb.. my life evolved between myself and my fb.. ahak.. ntahlah, belum ada yg lebih menarik skrg ni.. nak pi tgk wayang nak kena ada gang.  nak ajak kanda bizi sokmo.. hmmm.. fb, fb and fb... kawan ramai so, berbagai cerita boleh baca and bleh komen... tak suka takyah layan, suka boleh skodeng lelebih sbb nak amik tau.. elok aku dulu jadi wartawan la kan.. shiela comel selalu kata aku bizibodi.. ade ker aku ni bizi bodi?  melainkan menjaga bodi sendiri tidaklah aku ini bizibodi you.  haaa..


malaih je kan.. esok nak keje ke tak ni.. ikut sejarahnya mmg kena keje sebab tak apply cuti nyahhh..
tapi kan nak dekat raya aji... huuu... kot mak nak buat rendang ke per kan?  ececehhh.. alasannn





         

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...