Monday, November 25, 2013

kerinduan


lama giler tak tulis kat sini.. oh aku merindui saat2 menulis semula.. kenapa su, kenapa?

macam ni.. aku bizi la blog.. bukan taknak tulis, tapi kekangan masa, kerja, family, laki, anak2, fb, gym, pe lagi.. haaa... konon2 la kan.. kasi tambah kat senarai tu nak buat nampak cam lagi bizi kennnn... padehalll..

woi, mmg bizi lah. sejak tukar dept ni, keje mak mmg byk, tak cayer, call la 03-2173 118*, korang ceklah.. aku tak terjawab call korang der, disebabkan keje aku yg terlalu byk sehinggakan aku tak berkesempatan menulis.. huuu.. what has happened to me?

lately mmg tak sempat.. i guess i was so bizi on fb if not for the job i was assigned. matilah cakap omputih, ko sendiripun tak berapa nak paham.. cewahhh... bila hangin je, or bila stressed je, nak guna english.. but i feel comfortable using english.. walaupun grammar aka nahuku ke lauutttt.. org pandai english jer yg tau, kannn.. hik.

ya allahh.. apa aktiviti aku lately?
mostly tido la kot
hahah
if cuti, i just make myself busy.. ajak kanda jalan2 sokmo taknak, sakit ati tau tak. so aku pun buatlah apa2 aktiviti yg boleh pi dgn along and siti and the kids.. eh, kids mende, akmal takkan nak jalan2 ngikut aku dah.. dia dah remaja, so, ameer je ler.. yg itupun kalu lama sikit jer kat luar, musti nak soh kita antar dia balik dulu sbb dia nak main kat umah.. boleh.. rasa cam nak lempangggg jer bila dia mula tanya... lepas ni nak pi mana umi.. haaa.. so every time nak keluar and he nak ikut, i will ask.. if you nak balik cecepat, better u not ikut.. soo.. i am free.. along and ety, my niece tu ok jer.. dorang pun pening sokmo kat umah tu lelama, so we all enjoyed the outing, even ke restoran barkath kat jalan sg tua jer pun nyer lepak. heheheh.. tu lah namanya kawan sejati sehidup semati... blum pi karok lagi.. harus kami tambah lagi 2 jam sessi melalak tu kan long, kannn? hik.

Yeahhh.. i had a very wonderful life.. adoi la, so wonderful that i dread everyday thinking why my husband do not love me as much as i love him.. ntahlah.. maybe he loves me just dowant to show me.. what is that.. love but dont wanna show.. that's half love? for me that's not fully loving me.. oh so mengarut today suriani.. cut that crap.. just be thankful u have a husband that is so loyal to you and your family. yeah yeah.. i just need him to once a while come with me to the world... adoi.. if that is too much to ask.. bila tak dihargai mmg rasa sakit sekali.. dihargai cuma bila mahu dimaini saja.. kahkahkah.. matilah... makin tua makin menjadi aku nakkan dia manjakan aku.. makin pulak dia tak kisah.. selalu kata awak tu selalu pikir bukan2.. hmmm..






No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...