Tuesday, December 10, 2013

sekolah and kenangannya.. sonokkah aku?

kau simpan hatiku dari dajah satu
darjah satu
dari darjah satu aku suka kamuuu...

sapa tu yek.. yg aku suka dari darjah satu
manader.. aku skolah rendah tak reti suka sapa pun..
aku memang tak reti cintancintun zaman sekolah okey.. in fact sampai ITM pun takdo.. hehe
sekolah rendah aku main jer kejenya.. pi sekolah was such fun to me
one day if i missed my school.. oh rasa cam.. would be missing soooo much.
gitulah.. belajarnya idaklah berapa sgt.. sebab aku takler lembab ngat..  hehe..
eh, berlagaknya ko.. sorry lah.. aku tak pi mrsm macam akak aku.. penilaianpun dapat corot jer
sebab aku pi sekolah enjoy main je lebih.. but.. now anak2 pun aku tak control sgt.. 
yg penting dia tau tu pendidikan yg asas.. yg lebih penting apa? 
aku bila ingat2 balik mak abah aku takde beria2 soh aku belajar sampai nak tahan time aku nak main2 dulu.. so, i guess i've become what they thought me to be.. if we enjoy the subject, then kita boleh dapat lebih banyak ilmu... tak gitu
some people beria laaaa.. mendesak anak belajar gitu gini.. but well its up to you all laa.. nak anak pandai sapa yg tidak.


ni masa tunggu cikgu kelas tak datang lagi. bila datang lambat dia kensel kelas.. ahak.. tapi ni kelas menari, seronok, bukan belajar amik peksa.. tu yg seronok.. hik



No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...