Monday, December 09, 2013

berapa kah tinggal masa kita ada?

selamat pagi dunia... cewah.. selamat pagi blog

my life began at 40, so it has started some years back.. cewah.. takmo kasi tau berapa.. macam ko tu lawa nampak muda yg org tak bley guess.. hahahha..   seriously, i m proud to live my live for more than 43 years now.. ntah berapa lama lagi iduppun kita semua tatau ye tak.  so, we shd be living to the fullest.  do good for the world, if not.. just for ourself and the one near to our heart.. haaaa...

recently aku mmg rasa badan aku dah berubah byk... slack2 semua udah longgor... tau la kalau suar dah longgor, jalan pun tak selesanya punnn.. tapi aku malas la nak pi beli seluar.. skrg sibuk beli baju kurung moden je kauu.. hmmm.. perasan cantik sbb kawan2 kata bila dah kuruih, jgnlah pakai baju yg bebesau sgt.. nanti mcm baju pinjam.. konsepnya kan... aku plak bab motivasi diri ni.. mmg suko la kannn.. lagi plak bila dah tau where to buy the baju kurung and its quite cheap la kann.. i can buy one pair every month, kekadang 2,3 tuu.. mapuh kalu fb fren aku nama haktuih hakaku tu kata aku membazir mengenangkan ekonomi yg tak berapa bagus skrg ni katanya.. jimat2 suuu.. ye la haktuihh.. will take note.  

ni la gambor2 baju2 dibeli almost setiap bulan.. 


me and my team mate, zainun, posed coz both of us were wearing red that day, without plans katanya..


this one, me and me cousy.. maza.. at our niece's engagement day..  she also supported me a lot by giving discounts beli product dia.. kih3.. love u kak long!!

seriously serious.. if u ask me.. i rather wear pants all d time, walaupun tak naik motorbike pi keje kan.. but sejak dua menjak ni, cam rasa feminin la pulok.. heheh.. that's why la.. berangan badan dah kecik sikit la ni kann.. but kan baik tu, pakai baju kurung..cewahh... during weekends or malam, my feveret wear now tentulah jeans.. aku dah ada byk collections of jeans.. even purple color pun tauuu.. hik.


ok lah, will write again later... m so so so tight up with work these few months..  tu la pasaiiii





No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...