Wednesday, January 15, 2014

jatuh cinta

maaflah wahai sayang
andai dirimu terasa
dirimu yg jauh
tapi percayalah aku tetap dekat


hi.. aku mulakan dgn bait2 lagu dewi cinta yg sedang ku dengar waktu ini..

nak citer mende ni?
tataulahh
ohh.. kita citer pasal cintalah..
cewahhh.. ko suka kan?
aku dulu bercinta, dulu la, duluuuu. like 400 years back
how i wish i am still in love
the feeling cam best jer, cam istimewa jer.. cam di hargai jer.. cam cam cam
berangan kalu.. bagi kat su
kanda tak layan dah aku nak bercinta.. buang masa macamnya.. padahal
aku masih aku cinta padamu.. dia.. aku bolayan kamu.. keh3



alamak.. ado kojo plak..we continue later.. mak bizi tetiba, boleh?




No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...