Monday, March 24, 2014

cinta sesungguhnya

kalau cinta tentu kita sanggup bersusah payah utk dia yg kita sayang.. sanggup dengar cerita dia.. sanggup menjadi tempat dia melepaskan segala kebuntuan dia.. segala masalah dia.. segala kebingungan dia.. bukan kita boleh tolong pun.. kita cuma nak jadi tempat dia melepaskan sesemua perasaan dia.. and at the same time.. kita nak dia jadi yg sama buat kita.. betui tak?  cintalah sangat haaa... tiba2 takde cinta lagi.. how?  tak perlu lagi sesemua tu?

cinta sesungguhnya...

ku adalah manusia yg paling beruntung.. memiliki kamu.. kau.. tiada habisnya.. menyayangi aku.. sepenuh hatimu.. cinta yg luar biasa.. ku serahkan pada dirimu.. kaulah cinta sesungguhnya.. sekuat hati ku kan menjagamu.. demi cinta suutuhnya.. ku kan berjanji.. seumur hidupku.. takkan lelah mendampingimu..

kau tiada habisnya menyayangi aku.. sepenuh hatimu.. cinta yg luar biasa.. ku serahkan... pada dirimu.. kaulah cinta.. sesungguhnya.. sekuat hatiku kan menjagamu.. demi cinta seutuhnya.. ku kan berjanji.. seumur hidupku.. takkan lelah mendampingimu..



pagi2 lagi aku dah berjujuran airmata.. di tinggalkan kekasih.. huuuu.. pi mana kekasih kau su? hoi.. ditinggalkan kekasih means tinggallah.. gone, no more.. ahhhh.. nangis lagiii..  nangis nangis nangis.. tu je keje aku.. padahal takde pun sedihnya.. huuuuu.. i was imagining things?  i guess i was.. too upset to realize i was only dreaming... 
Ya Allah.. kau bantulah dia yg aku sayangi.. 

No comments:

Post a Comment