Wednesday, April 02, 2014

rindu bertandang lagi

apo jiwang amek?
apo la jiwang.. mang den rindu laa.. tu la den koba kannn.. den rindu nak nulih balik kat blog den ni haaa.. 
last i wrote was 24th march.. uih lamo gilor.. bersawang dah tuu.. haaa poyooo

meh kita tulis sesuatu.. sesuatu apakah itu?
meh kita tulis lirik lagu dulu... itu yg ada dalam tinga aku sekarang ini..


malam selalu panjang
di waktu aku merindukanmu
kau bisa menjaga aku
hingga diriku merasa teduh

aku seperti kamu
menginginkan dan memerlukanmu
karna kita tak mampu utk selalu
pergi menjauh

kau jadikan aku ini wanita yg kau pilih utk jadi kekasihmu
dan kaupun telah aku pinta setia sepertiku hingga waktunya tiba

aku percaya penuh
kau kan buatku bahagia
karna cinta tercipta datangnya dari
dalam hatiku

ni lagu rossa.. tajuk maleh nak cek

okey.. what hepen lately?  not much.. oh yeah except me being sooooooooooo busy yesterday and the day before that for march hard closing.. ontah apo2.. redho je... sbb i really love my job.. if i can take this kind of pressure, i will survive in sya Allah. Allah je la yg menjaga aku.. 


oh yes.. satu lagi benda besar happened to me was on monday, 31/3/14 tu jugak.. my gym where i always berjimba dah bungkus.. donno how to explain dah.. its gone it seems.  have to find other alternative to exercise.. hmmm.. setahun lebih jugak aku jadi member setia gym tu.. i am thinking of joining a gym near batu caves or maybe yg dedekat sini .. but sini.. where? haiii.. hopefully tak lama la mencari tempat baru ni.. kak nita ada gak ajak join aerobics class belah malam 2 kali.. see how la.. these things happened for a reason or maybe for some reasons.

Shd i just balik cepat and lepak with my boys?  both pun ada big exams this year. Amal nak SPM, ameer nak UPSR.  how how.. mother cow?  i guess i shd laa.. spend more time to be with them and just monitor closely.. haaa.. apakah yg lebih baik dari menyayangi keluarga sendiri ye tak?


adios.. lapau dah.. gi lunch jap!!

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...