Monday, May 12, 2014

sakit badan

aku tak tau nak tulis apa.. bahu sakit.. belakang sakit.. kenapa?  angkat berat? ye.. angkat berat beg luggage tu ke hulu ke hilir 3 hari.. cewahhh... berangan. eh. tak lah.. memang sakit.  hatipun ada sikit2 sakit tau..
aku jumaat sabtu ahad last week dah pi holiday tau.. pm away day katanya.. pm tu practise management.. tu la dept aku namanya.. all consist of ladies and one gentleman.. chris je sorang jantan.. lain2 semua ladies tauuu.. letihnya sebab 1 hari 1 malam naik bot and after tak hilang penat dah kena turun bot pi hotel lain plak. letihhhhhhh... akupun bukannya muda lagi kan.. dah empatploh tuttttt umur aku kan.. so, harini coming back to work, sangatlah sakit badannnn. huuu.. i wish my abg can urutkannn.. eleh ko ngengada wehhhh.



later i story lagi yek.. aku rasa nak pengsan lapau.. 



No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...