Friday, May 16, 2014

Romi cinta julia.. eh su laa.. ahak

korang folo tak citer tu.. aku folo gak.. sebenarnya aku suka citer tu sebab hero dia.. tersangatlah hensem pada mata aku.. camtulah taste aku.. walau takde misai or janggut, ntah kenapa aku bley terpikat lak dengan kehenseman dia tu.. manissss jer pada mata aku.. ya Allahhh.. tu lah dia.. bunyik cam gatai ke?  apa kita tak boleh ke suka hero2 malaya selain suami2 kita?  adoi.. tak boleh yek.. hmmm.. bukan bley dapat pun. just admire jer kau.. laki pun bukannya nak kesahpunn... 


malam tadi kisah best gak.. ceraikan jugak julia sebab apa ntah.. padahal hati masih sayang..
hmmm.. kecewa la si romi, julia tak reti hargai kasih sayang cinta dan penuh kemaafan yg dicurahkan pada julia.. oh soooooo.. sedihhh.. abis je citer ni aku padam.. sambil membayangkan di manalah laki aku ni tak balik2 lagiii.. huuuu.. sampai ke pagi 


hensem kann.. can you beat that?  
aku suka bila abis jer drama tu .. pelakon2 romi and julia ni bitau how they feel.. hmmm.. itulah dia kehidupan.. when we least expect this to happen.. it happened.. 
bila kita tak pedulik lagi.. org masih mengharap.. bila kita mula nak pedulik, org dah tak kisah..
gitulahhh


No comments:

Post a Comment