Wednesday, May 28, 2014

syurga idaman..

penah tak korang rasa dgn amalan korang tu, korang akan masuk syurga?  huuuu.. aku takkkk.. dosa den banyakkkkk.. adoyaiiiiii..
aku rasa aku ni terlalu sikittttt amalan nak dihitung ke syurga.. how how how.. tapi kita tak boleh berenti mengharapkan syurga tau.. situlah akhiran hidup yg sgt2 best .. 



bila dikabarkan tentang betapa hebatnya akhirat dan di situlah kehidupan kita yg lebih kekal sebenarnya akan bermula.... maka ingatlah kita.. dunia ni cuma sikit jer, cuma cubaan utk kita dapatkan yg lebih hebat di sana.. dah tentu2lah bukan mudah utk kita mengelak cubaan2 syaitonnirrojim yg dah berjanji menjerumuskan kita.. 
huuuu.. howeverpun.. kita kena usaha utk jadi terbaik, bertaqwalah kepadaNya..

adoi.. mak tak reti nak tulis lah.. 



later we continue k?




No comments:

Post a Comment