Monday, May 26, 2014

permaisuri

mahu terus menjadi jantung
menjadi nadi cintamu
sampai ku mati
kau satu di hati...

jika benar cinta itu buta
biar ku buta kerana cinta
biar hati memberi cahaya
dan kau pasti permaisuriiii...




bestnya jadi permaisuri bagi  someone kannn..  kita akan selalu dihargai.. di beri keutamaan.. diberi itu.. diberi ini.. hmm.. ada ke org nak layan kita cam permaisuri.. even permaisuri pun dia tak penah jumpa.. sekadar tngok gambar jer..  layan lebih sikit takut benar kita naik kepala, pijak kepala, ye ke?  kita nak ngadu sikit dah malas nak layan.. kita nak mintak manja skit.. hmm.. udah lemas laaa.. ish ish.. 
kalu akulah.. org layan aku baik.. aku akan layan dia 1000 kali lagi baik... takkan rugi berbuat baik pada org..  kalu org tu tak reti menghargai kebaikan kita, takpe.. teruskan jer (cewahhhh),yeah.. Allah kan ada utk membalasnya.. tak di dunia.. in sya Allah ada akhirat tuk kita merasai balasan kebaikan itu..




No comments:

Post a Comment