Tuesday, June 03, 2014

like i care.. i really dont

bosan ya amatt.. meh la borak dengan ku wahai kawan, wahai sahabat.. aku ini kesunyian.. kala aku benar2 ingin kau hadir berborak denganku di mana kauuu?  saat aku bizi kau sibuk nak borak.. bila aku dah free kau pulak buat2 tak free.. hmmm.. geram geram.. tapi siapa kita nak kawal org kan... so.. lantak hang la.. nak borak meh.. taknak borak dah.. aku buat je keje aku.. mentara takdak keja ni.. which is updating my blog.. hahaha.. if i update my blog.. i mean if i do have new entry, means i m so so so fuckin busy la kan.. mapuh propah.. its the opposite of course.. sometimes u feel people need you for sometin only.. if not, they will not even look at your name pun.. betui tak.. at some points mmg geram giler.. aku ni mmg teruk.. aku ni mmg kejam.. tapi aku jadi gini sebab aku menyampah dah.. buat baik ke org sokmo.. but people will do the other way round to me.. tu pasai kita kena ada ramai kawan.. baru hidup ni lebih bererti.. aku ni mmg suka berkawan.. macam2 jenis.. eleh.. semua org pun ada ramai kawan laa.. ye tak ye.. heheh.. ontahlah.. nak cari kawan aku selalunya yg sama kepala laa.. baru bley ngam.. ini.. nak kawan dgn aku sebab aku nampak cam baik, aku nampak cam easy going, aku nampak cam notty.. adoi.. ada ke aku notty?  hmm.. ada lak yg kata suka aku sebab aku sexy.. adoi laa.. mapuh.. i m just being myself jer.. if you like me, ok.. if not, you can just leave me and go the fishin away... okey?


bosannnnnnnnnn... 
rasa cam nak amik cuti laa.. tapi semalam cek dgn kanda.. dia kata nak pi mana punn.. awak ni cakap cam awak ada duit .. hmm, bila dia kata gitu.. harus aku diam.. aku sayang duit aku. heeeh. so takyahlah gi mana2.. sian gak anak2 cuti sekolah 2 minggu tak bawak berjalan.. but then.. ayah knows what best for their kids.. i will just follow.. m tired!!




No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...