Friday, August 29, 2014

akukah yang tersakiti - judika

harini jumaat datang lagi... aku suka hari jumaat, boleh casual gi keje.. ntah kenapa aku jadi suka makai jeans.. kenapa kenapa aku pun tak tau.. rasa selesa, rasa nampak brutal pastu rasa seksi jugak.. heheh.. nasiblah.. aku mmg suka jeans.. now that aku dah pakai size 3puluh tuutttt.. dah senang nak cari kat kedai nak beli..   aik.. bukannya nak citer pasal jeans laa.. nak citer pasal hari jumaat yg berkat tadinya kannnn?  okeh, kita sambung.. bila jumaat aku mmg dah letih amat.. lagi2 kalu byk keje yg perlu rushing nak tunggu system tutup, macam harini tadi, kol 12, berkejar aku melayan semua request dari kemarin yg dtg dr dept aku yg jumlahnya melebihi 1 kampung penduduknya.  semua nak cepat, semua nak masuk, semua nak dia punya dulu.. hehehhehe.. oleh kerana semalam aku cuba abiskan kesemuanya, aku pun balik lewat about 9.30pm.. almost 4 hours overtime.  bukannya berbayarpun, but aku buat atas dasar rasa tanggungjawab bagi kat aku setepek..  takmo nyusahkan diri sendiri dan juga atas kesedaran, utk mencuba yg terbaik!!

dah settled, alhamdulillahhhh..
pastu ada makan2 meraikan budak2 interns yg last day dorang harini.. sedih jugak.. pasni grup2 lain pulak datang, gitulah kot.. you come and go and come and go and lastly i go... hehee

mulalah mengantuk.. ya Allah mengapa mengapa..
bila takde keje sgt, kenalah layan diri, tengoklah apa2 yg patut.. and aku tengok blog aku yg aku sayangi inilah.. di sini lahir sebuah cinta.. kahkahkah.. tu pulak konsep merdeka sekarang yek?  no lah.. tu bukan konsep aku.. konsep aku di sini dan di mana2 jugak cinta boleh lahir.. kehkehkeh.. asalkan kita bersama org yg kita sayangi.. jiwang ke apa ko ni su?   the point is, berkasih sayang tu takyah tunggu ada tema2 tertentu, lagi2 kita semua digalakkan bersifat dengan penuh kasih sayang.  itu dituntut kerana mengikut sunnah baginda Rasulullah kannn?



yg tak syiok mikirkan bila nak cuti ni ialah.. kanda takde esok, sampai ahad.. gi kenduri kawin anak kawan dia kat penang ke perak ntah..  aku tanya naper taknak bawak aku.. dia kata dia ngikut kawan2 pi ramai2.. hmmm. .. kena tinggal la lagi aku.. aku bitau dia, asik kena tinggal je saya dgn anak2 kanda.. dah berapa minggu asal cuti je kanda takde.. dia kata.. "alah, saya ada pun bukan kita ke mana2 "  hmm.. macam tulah.. kalu dgn kawan2 jauh pun sanggup pegi.  pegilah kanda.. bukan niat nak menghalang kanda bersilaturrahim.  cuma saya sunyi lah lagiii..

sekali lagi aku ungkapkan di sini... sayangkan bini tinggal2 kan.. sangat2 lah aku tak setuju.. dah rasa dia mmg tak sayang bini jer haa.. huuuuuuuuuuuuuu


No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...