Saturday, August 30, 2014

sabtu yg pilu

mmg sedih rasanya..
Ingatkan kita ni penting kat dia..
rupanya tidaklah begitu..
Memang nangis kalu ingatkan kisah sedih aku ni.. takde mende kalu tengok luaran.. aku macam semua org lain jugak.. happy sokmo.. senyum sokmo.. ceria sokmo.. tapi aku harini rasa jongos amat.. tau tak jongos?  lebih kurang macam rasa ehh.. bukan ker sepatutnya macam ni.. bila kau harapkan macam ni.. rupa2nya kau takkan merasa macam ni.. kau cuma boleh berangan saja su..

Yeah.. u might say soba je laa..
And i would say .. yes.. thank you ingatkan yg ni semua cubaanNya saja.. this is the cruel world.. this is where kau cuma akan belajar terima sedih tu dan teruskan jer dgn hidupmu su..

So.. watcha gonna do?  Aku nak baca novel.. jap agi nak keluar gi selayang mall ker.. gi manjakan diri dengan pi urut satu badan.. i really need that.. am so so so exhausted.. penat sangat..

Kanda takde.. aku rehat dr masak.. bukan malas sgt.. tapi sapa nak makan? aku dah siap2 beli makanan utk anak2 teruna aku tu.. kek cheese pun masih separuh lagi.. akmal nanti balik berjalan tentu nak makan kek tu banyak2.. well.. masa ni lah nak merehatkan badan.. pikiran dan kesedihan kita serahkan pada Allah yg lebih sedia melayan semua luahan kita.










No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...