Thursday, August 07, 2014

noktah cinta?

ternyata semua bicaraku tersimpan di dalam hati itu... ternyata semua soalanku tak pernah kau fikir di fikiran. mengapa kau masih mencari kepastian dalam cinta, dan di sini masih menanti jawapannya

tuhan tolong nyatakanlah padanya tentang cinta, adakah masih diriku diperlukan.. tuhan tunjukkan padanya tentang apa yg kufikirkan, adakah cinta ini perlu untuk dirinya
berbicara tentang cinta kita, masih tiada noktah penghujungnya..
berbicara tentang perasaan, simpan saja semua itu.  mengapa kau masih, mencari kepastian dalam cinta.  dan di sini masih menanti jawapannya.. ohh



Aku pernah tersenyum meskipun aku terluka, kerana kuyakin Allah tak menjadikannya untukku.. aku pernah menangis kala bahagia, kerana ku takut kebahagiaan cinta ini akan sirna begitu saja.. aku pernah bersedih kala bersamanya, kerana aku takut aku akan kehilangan dia suatu hari nanti.




No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...