Wednesday, August 06, 2014

stress dgn google

duit den kono kobeh lagi.. aku share supaya korang semua tak terkena sama cam aku.  lega dah called to terminate the card and also dah buat kad baru.. berapa punya malang nasib aku.. huhu.. dugaan lagi mai haa.. 500hengget dah kurang and to total up dgn bulan dulu.. dah jadi 900 kau.. sedey sedey sedey.. tapi nak buat cemana kelalaian aku la tuu.. sebab tak pi soh maybank terminate kad tu siap2.. konon nak pegi buat kad baru secepat mungkin.. tapi tulah.. leka..  so.. jadi pengajaran kat aku dan korang yg membaca jugak ok?  jgn sesekali bagi anak2 mintak no. kad atm / debit anda digunakan utk mereka membeli online games.. ingat tu.. akupun tak taulah genius mana yg gunakan system diorang tuk tolak sikit2 lama2 jadi bukit duit aku..

huhuuu.. mmg genius cara amik duit aku or lebih kasar mencurik.. nak dapat refund from google tentu amik 199 hari atau lebih.. so aku sabar je lah.. sibbaik buleh refund... huuu.. kurang la belanja nampaknya..  aku tinggalkan 500 dlm acc maybank tu sbb nak buat topup2 internet ker.. apa ke nak beli2 apa2 tru maybank online.. tup tup tinggai 3.40 jer.. sbb next transaction dah tak ckup kot.. tu yg stop tu..





No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...