Wednesday, September 17, 2014

jantung hati

Hi you.. missed writing to u.  Busy?  No.. not that much.. but why i didnt write?  I guess i didnt have the right words to describe my feelings.. that's why..
I remembered typing something on monday.. but i have to delete it.  It didnt seem right.. yeah.. it wasnt right.

Waktu aku menulis ni.. badan rasa lemah sangat.. ingat nak layan tgk industan citer krish tu.. tapi rasa cam da tgk lak dulu.. maleh la.. bukan hero srk la pun kan.. aku ni kalu dah sukakan seseorang.. org tu je la aku nak tgk.. kan.. macam remy ishak tu kan kan.. tak jemu2 tau.. oh kaulah pojaan hati dan jantungku..

Hehee.. talking about jantung.. smlm pi melawat mkngah yg kena serangan jantung kat ipoh.  Tak dapat melawatpun kat spital sbb kami smpai dh tgh mlm.. tapi kami pi melawat pakngahlah kat umah.. bertanya kabar dan memberitau yg kami sama2 mendoakan makngah cepat sembuh.. 4 hari la dah termasuk harini makngah dlm icu.. sian pakngah.. dia nmpak sedih dan terkejut sgt bila doktor kata makngah kena heart attack sbb kata pakngah everytime pi check up makngah takde lak diberitau dia ada masalah jantung.. siann.. so next time.. ada org2 yg korang sayang ngadu asik letih or lemah.. make sure korang gi cek jantung dia or korang jgnlah bagi dia letih or penat sgt buat keje.. bantu2 lah meringankan keje dia okeyyyy??

Nak titun sgt dah ni.. padahal siang tadi aku dah tido sice kol 3.50 smpai 6 .. tak ckup lagi tuu.. tapi kn tido malam mmg takkan dapat diganti betui tak.. cuma nak hilangkan penat je la kot sehari semalam tak tido hari semalam.. aku nak sihat.. aku cuba sgt jaga kesihatan.. tapi bila aku lemah sakit aku kena sabar dan fikir Allah nak uji aku dgn sakit2 ni.  Sakit ker?  Yerrrr.. sakit badan lemahh.. pastu tangan kanan ni sakit dari celah ibu jari dan jari telunjuk.. pergelangan sampai kat siku.. lenguh sangat.. kdg2 nahan tampal koyokpun x rasa apa.. eyyy.. sabar je la kann..

Bitau kanda pasal tangan sakit ni.. dia diam jer.. ingat nak bermanja2.. huhuiu.. dream onnn..



Gudnite ling.. saya tido dulu..





No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...