Wednesday, October 01, 2014

jauh

nak cerita pasal kejauhan hati
tapi tak tau nak mulakan belah mana
sakit perut dr subuh
ngadu kat kanda
abis nak ngadu kat sapa lagi kann?
dia diam jer, pastu..
dia lak ngadu dia sakit lutut lak, ptong stim tul kanda ni.. baru nak manja2.. huhuuu.. mintak aku punya knee guard.. usaha mencarinya, aku dah tak pakai lagi.. sian lak laki den nih.. aku dulu teruk gak menderita sakit lutut.. sekarang Alhamdulillah tak sakit lagi.. ya Allah, kau berikanlah aku, familyku dan org2 yg kami sayangi kesihatan yg baikkkk.. amiiiinnn..

nak pi keje tu dia mai lagi sakit tu, lama dah tak sakit, dah nak mati kot.. Astaghfirullah hal adzim... dosa tak kata gitu?.. tapi mmg sakit yg datang2 menarik urat2 perut ku di pusat sangat menyiksakan.. tahan je laaa.  tanak pi keje tak boleh, sbb harini closing, tentu lagi teruk kalu aku tak masuk, dorang maybe pecat aku, due to this.. adoi laa..
nak nangis nahan

bila dah lega bab keje, petang2 hari mula rasa jiwang tak tentu hala

mengapa aku merasakan
dalam sepi terbawa pedih semalam
ku perlukan teman yg selalu di sisi
menghilangkan duka lara
dan aku mula temui
siapa aku
selama ini keresahan
izinkan aku di sini mendampingimu
hanya bersamamu
jiwa ini seikhlasnya bahagia

sejauh ini kisah kita
permata di jiwa hanya kau kasih
seakan kau menerangi duniaku
aku genggam azimatmu
dan aku mula temui siapa aku
kau nyalakan kerinduan ini
memberiku kekuatan
kaulah satu2nya bagiku
percayalah

-dina-sejauhini-








No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...