Saturday, November 22, 2014

hujan lebat nak tido jomm

Harini sabtu.. dah masuk bilik.. naik katil lepas azan asar.. bukannya nak solat sbb aku cuti.. tapi nak tido.. mato sgt ngantukk.. jujurlah kan.. perut kenyang nak tgk tv citer hindustan aku mmg tak layan sgt.  Kanda aku ajak borak macam dengar tak dengar.. bacakan joke dr fb pun layan tak layan.. sakit pulak ati ni.. nasib den laa.. dapat laki tak berapa kisah den.. nak nangis mikirkan kdg2.. ish ish ish.. tu malas mikir tu.. bangun angkat bontot gi masuk bilik.. layan fb.. hapdet blog la haa.. ada partner cuma takde suara.. boringgggg..
Ni antara lauk masak tadi.. kacang panjang tumis dgn pedal ayam and telor.. malas nak mikir lauk susah2.. lain2 sambal sotong.. ayam goreng and acar buah pali.

Salah ke aku kalu aku asik online jer?  Aku nak berborak.. aku nak cerita2 takde yg nak layan.. aku dgn anak2 je la gurau2.. hujung minggu kalu tak jalan2 mmg confirm aku bosan.  Kanda pakat tido.. aku pun nak tidolah.. since aku ni tak diperlukan lagi.  Masak dah siap.. dah bagi makan semua.. sudahlah.. u can do what ever u want.. aku rasa nak tido tamau bangun2 dah.. can?  Uih.. dosa mintak cam tu tau.. tamau lah.. tapi semenjak dua menjak ni memang terasa macam ntahlah..



Dapat tido kojap.. 30 minit.. terjago sbb mesej masuk.. golek2 layan chatting  wassup dgn kwn2 grup ex smsb.. grup tu sumer pompuan la kann.. spesel sbb nak kongsi kisah suko duko hidup la kononnya..

Suzen nanti pas maghrib ajak makan kat BBS nun.. in sya Allah aku nak pegi.. aku rasa kawan2 lagi suka dengar aku cerita.. aku berborak bukanlah pasal artis.. tapi at least sesuatu boleh kongsi dgn kawan2..  tu lah guna kengkawan.. masa susah masa senang kalu ada yg masih stick dgn kita.. peganglah dia.. aku tak ramai kawan tapi yg ada tu mmg bagus2 punya kawan.. yg lemah lembut.. yg ramah tamah.. yg kuat nasihat.. yg pandai bg tips nak nmpak muda.. macam2.. tak boleh belah kawan2 macam ni.. dorang aku gelar sahabat sejati.. harap2 silaturrahim ni akan berpanjangan sampai bila2..


Kanda ni pantang ada cuti.. kroh kroh kroh je la keje dia.. heee.. sakit lak ati aku ni .  tambah sakit sbb tak tido dgn aku haa.. kalu mau tido dlm bilik ni bley gak aku tumpang tido di bahu dia.. ini tak.. asal letak kepala jer kat sofa mmg hanyuttt.. tak kejut tak bangunnn.. tapi ye la kan.. hari cuti.. tidolah.. apa lagi nak buat.. biarkanlah dia berehattt.. akupun boleh berehat jugak.. ye ker?
aku nak tido kalu dah terkacau.. mmg hampeh laa.. bangun la jawabnya.. hmmm..




No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...