Monday, December 08, 2014

happy bday

kanda turned forty tuutttt yesterday.  and we were at home, not in London as i planned.. ekekek.. ngarut wehh.. yeah planning is good right?  some bijak pandai will say u will fail if you dont plan.. fail okay, fail.. but i did plan.. just that it doesnt work.  it was just sunday when bday kanda came.  i woke up smiling thinking what i would do today to make him happy.. nahh.. he's just like that.. woke up and checked his phone.. heheh.. the normal man these days la kann.. so i asked him.. banyak wish ke kanda?  a ah katanya.. happy la tu.. just that he dont smile that easily.  hmm.. but i have given him a special present earlier and hopefully kanda will gain somtin from it.. 

buat cekodok, baki tepung dan bancuh semalam.. kanda nampak aku sibuk kat dapur dia kata dia nak keluar beli sarapan.. apo?  cant u see i m making us breakfast?  nak beli apa lagi abang?  aku tanya.. 
nak beli lauk2 ke apa2... hmm.. oklah. pegilah.. shd have not masak apa2 pun kan.. just bawak kanda makan je apa2 dia nak since it's his bday and shd be special.. so well.. cekodok ikan bilis and nasi goreng aku tak lerr se special yg ku sangkakan.. and he bought nasi goreng to top that up.. sedih jugak.. buat kalu layan.. mmg nangis laa.. buat donno je la.. aku siap2 masak, mandi.. and makan.  lepas tu buat bodoh takmau masak lagi sampai malam.. lantak.. protes.. sib baik anak2 suka je makan nasi goreng tu.. jadilahhh.. i guess i  have not been a good wife to him.. but, dia patut bitaulah aku takyahlah susah2 masak, kita makan luar je sempena bday dia yg special ni.. hmmm.. salah aku lagi.. salah salah salah.. my bad.. 


this was last year, kanda mmg tak suka sangat amik pic, lagi2 sekarang.. nak tanya dulu, buleh ke amik  pic.. walaupun aku ni bini dia.  malu agaknya bini macam aku? lama2 maleh dah posing dgn dia.. 



No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...