Tuesday, February 24, 2015

cemburukah aku?

mendengar kawan2 seronok bila bersama suami/isteri kat rumah/luar dan bermesra2an, beromantik2kan buat aku jadi cemburu.  kenapa lak aku nak cemburu kan?  adoi.. mmg la sifat manusia ada cemburu.  mmg syaitan la keje soh kita cemburu.. huhuu.. bila mikirkan rumahtangga sendiri mmg rasa pedih.  laki aku kat umah pun tak mesra, kat luar apetah lagi.. so, bila org citer pasal laki/bini dia yg cam tu cam ni.. sikit sebanyak rasa la jugak.. tipu kalu kata takde rasa tu.  at times mmg nak nangis.  tapi bila fikir kadang2 yg kita nampak atau diceritakan pada kita tu adalah saat2 bahagia dia.. kita tak tau saat2 duka or mmg takde ke saat duka?  ntahlah labu.. tapi aku sangat2 cemburu dan aku mintak supaya aku juga dapat menikmati saat2 itu.. aku betul2 maukannya.. hanya Allah saja yg paham dan Allah sajalah yg maha berkuasa dalam mengabulkannya.. aminnnnn



No comments:

Post a Comment