Friday, February 27, 2015

it is already a weekend?

Actually it is not.. it is still friday.  Just finished lunch.  But as u know.. once dah kenyang, mata pun dah berat semacam haa.. sapa nak ajak borak ni?  Tapi aku lebih suka menyendiri di tempatku buat hal sendiri.  Rasa sunyi aku lebih hepi.  Just me and my henfi.. ehh.. henfon laa.. ekekek.. konon nak rhyme sangat ayat kan?

Ko makan apa tadi su?  Laling makan apa ye shayang?  Oh i wish he was here right now.  Bertanyakan aku makan apa.. and telling me it is dapp err.. ehee.. which is so berangan la adanya ni wehh..

Ni gambar harini.. semalam and kemarin.. semua aku tu ya.. muka macam layu rasa tak puas tido.. bukan tak ckup tapi tak puas.. eheee.. 
sibbaik dah jemahat petang.. esok cuti dan lusa masih cuti in sya Allah.










No comments:

Post a Comment