Wednesday, March 25, 2015

penat

aku dlm tren nak balik ni di saat ini.. 20.10 waktu tempatan.  Dah macam biasa jer kena balik lewat sikit dr biasa sbb keje.  Badan pun letih.  Hatipun sayu.  Nape ek?  Maybe piyed mengganggu hormon wanita aku ni.  Turut sama terganggu urat2 ceria dan juga urat2 hepi gumbira.  Rasa nak buat apa ntah..

Kadang2 rasa apalah aku banyak sangat pikir?  Kadang2 rasa napelah aku ni byk sangat tanya.  Kadang2 aku pun selalu terpikir sebab apa lah aku jadi cam ni.  Terlalu emosional mikirkan.  Apakah sikap aku yg macam tu buat orang tak suka kat aku.  Cakap2 tak henti dan tanya2 ntah apa2.  Sampai satu ketika org akan layan kau manis2 supaya kau stop bercakap.. yeah aku terasa begitu.  Aku mmg kena belajar menghargai org sekeliling.  Tgk reaksi dia cemana.  Kalu nampak macam x mau layan or buat2 takdengar soalan2 kau tu.. baik kau shut your mouth and just be quiet.  Gitu... U wont know when people are really tired or maybe they are tired of you.. huhuu..



No comments:

Post a Comment