Monday, May 25, 2015

merenung ke luar jendela

Apa bikin laling?
Senyap je pagi ni..
ntah.. cam mood x datang2.  Tau hari senin hari yg baik.  Bukan hari yg pobelem.. aku yg pobelem.  Dr malam td lagi rasa semacam.  Ntah apa yg tak kena akupun tak tau.  Tiba2 jer mood swing swang swung.. huhuu


Pagi ni x pi keje.  Bukan cuti.  Pi lambat.  Nak buat acc sspn utk akmal.  So kena amik masa keje la kan.  Masuk lambat sikit takpa kot?  Kalu ikut hati mmg rasa nak biar ayah dia uruskan semua.. kang takut gak tak bergerak apa2 pun.  Aku bitau dia aku hepi akmal dpt offer ni.  Dia tak hepi ker?  Dia kata dia tengok bayaran tu semua.. mana nak cari..
aduhaiii.. cari la jugak kanda.  Anak nak belajar kenalah kita usahakann.  Apa la kan?

Sakit gak ati aku ni.  Nak ngadu kat sapa yek?  Ye lah.  Ngadu kat Allah je la kot.  Huhuuu

No comments:

Post a Comment