Friday, May 01, 2015

tinggal

aku sedang golek2 ni atas katil.  Tggu kanda mandi.  nak hantar dia kat tempat kawan2 dia berkumpul.  Ntah kenapa jauh benar pulak tempat berkumpul dia nih.  Aku ni jalan malam2 takut sbb amer pun yg nak ikut tadi dah tido awal2.  Amal tatau lah nak teman kan ke tidak. Kanda nak pi ganu dgn kawan2 dia pulak kalini.  Pi mencandat sotong kat cendering ke haper nama tempat tu.  Seronok aku tgk dia siap buat t shirt 3 helai sempena acara sotong nih.

nanti story lagi.  Nak tuko baju.  nak kena hantar kanda jap.. tata..


No comments:

Post a Comment