Monday, November 23, 2015

Asyik

Apa dibikin weekend?
Jap nak ingat.. hmmm..
Kalu bleh nak tido je layan ngantuk yg dibawak seminggu tu kan.  Mmg besh la tido sbb sebab musim ujan atau musim tengkujuh dah tiba kat mesia.

Bangun nak pi sarap dgn kanda.. cewahh.. kanda ajak sarap kau.  Tak sangka mau lagi dilihat bersama2 aku.  Rasa macam semakin tak diperlukan last week bila dia ngamuk konon dia fedap katanya dgn aku dan anak2 bila dia cuba call x dapat2.  Nasiblah.. akupun amik peluang kata pd dia yg aku jugak dah fedap kat dia. Nasiblah.. kalu hati aku tak boleh nak kasi hepi.. kau bakar lagi buat apa?  Kau jugak yg merana x dapat pèluk aku tido bermalam2 smpai demam.  Aku rasa dah boleh terima kalu nak tido sensorang.  Lantaklah.. tp bila dah macam lembik demam.. merengek2 sakit badan and masuk bilik.. tak sampai ati lak nak halau soh keluar.  Aku tak kejam sgt.  Aku just dah menyampah je layanan keras dia tu.  Takde kasih syg lagi.. rupa2nya dia masih perlu dibelai.. sedangkan dia selalu x dulikkan aku yg lebih maukan perhatian.

Sekian dimaklumkan...



No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...