Friday, May 05, 2017

group lagi

tadi ada kawan den masukkan den dalam satu grup kat fb.  nak tau nama grup tu?
i miss you.. tak ke semacam namo eyh?  macam nak juin ke macam idak?  aku mmg tak berapa nak excited dah tua2 ni nak grup2 lagi.. but tulah.. ngapalah deme buat grup pepelik camtu?  peh tu kidnap aku juin. hmmm.. tentu deme pikir aku buleh memeriahkan grup deme.  why not i give it a try kan.  post la apa2 je dalam tu. bertegur sapa sekali sekala kan.

sebenonya aku banyak kejeeeeee.. tapi aku boring.  boss lak masuk.  mengapa tak best keje bila boss masuk yek?

hahaha.. lu jawablah sendirik


No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...