Monday, October 09, 2017

anakku sayang

harini azmeer or amer anak bongsu aku menjalani peperiksaan PT3 dia till rabu.  dia baru tingkatan 3 in case korang tak berapa nak tau, dulu PMR, sebelum tu SRP.. entah apa2 la lagi nama nak bagi kat peksa2 kat sekolah ni.  aku dulu SRP.  zaman SRP tu pun org kata berzaman2 dah.  hahaa.. nampak tak ketuabangkaannya di sini. 

amer pi seminar 10 hari earlier.  malam tadi dia nak buat last minit ulangkaji matematik dia tanya aku.  umi pandai matematik kan?  udah menggelabah aku dibuatnya.  aku boleh la bab matematik, tapi aku kena mentelaah jugak lah formula.  so, aku kabo kat dia.. kalu berat sgt soalan tu, jgnlah berpecah kepala nak mikir, buat yg lain dulu.  hopefully anak aku yg bongsu ni, dapat menjawab dengan cemerlang.  aku tau dia dah usaha sebaiknya.  dia dah pi tusyen, dia dah kata ada improvement dalam maths dia.  but aku pun tak mau nak push2 sgt.  itu cuma pendidikan sekolah saja. 

apa nak tulis tadi.. tu je lah kot.  kita doakan je lah amer buat terbaik yer. 




kiut pulak Amer masa dia kekecik dulu kan.. in fact skrg pun kiut jugerrkk.. cuma takmo sgt bergambar dgn umi dia.  ntah dia ngikut ayah dia, benci dgn hobi umi.. nasiblah nakkkk..

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...