Friday, February 23, 2018

apa ke dibuat tu deyyyy

aku dah lunch nasi kabu.  harini tapau je kat jualan MIDA dekat2 opis aku.  malasnya harini.  mood pun ke laut since malam tadi.  menyampah mikirkan.. bila laki bitau ahad ni dia nak pi kenduri kawin kawan kat pilah dgn kawan2 moto dia.. so, mmg takde di rumahlah lagi as most of the weekends.  kena tinggal sokmo.  mmg rasa asik sensorang.  anak2 mmg takdelah nak dodok di rumah kalu weekend kan.. tak suka betui perasaan sorang2 tu, walaupun ko kata aku duduk dekat mak, dekat along dekat siti dekat smualah.. but when in real facts.. kat rumah aku tetap seorangan.  nak lari pi ostralia.. takde pulak kawan kat sana.. ada ke tak?  nak lari setaun dua.. cemana rasa agaknya ye?  meninggalkan dia?  membiarkan dia?  eeeyy.. benciiiiii


tulah dia perasaan menyampah yg terbuku bila rasa akan ditinggalkan.  tak duliklah apapun tujuan dia pegi tu.. pada aku dia mmg nak beritau yg dia tanak aku kat situ.  bila fikir2 mmg sebenarnya aku yg nak halau dia dari hidup aku.. tapi tak boleh sebab dia tetap takmau pegi.  bebal....







No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...