Tuesday, December 19, 2006

Lead a normal life

This morning it was raining. Donno from what time it has started. But when my handphone alarm started to shout at 6am, it was still raining and still hasnt stopped until i got ready to go out. How i wish i was on leave and takyah bergegas nak gi kerja. Boleh sambung tido!!

The traffic, as usual la, kalau ujan, mula laa jam tak tentu hala. Aku dah risau, bukannya risau lambat sampai opis, tapi risau tak dapat parking space kat blakang opis tuh.

Aku ni sampai sekarang, payah lagi nak adjust parking kalo space nya limited. Sebab tu aku suka kuar pepagi and sampai sana masa parking tu masih banyak kosong. Aku suka bila parking tu, adjust sesiap, takyah pikir dah bila nak kuar nanti, terus start engine, jalan jer... sementelah aku tak pandai ngat reverse mengreverse nih. Tulah masalah poblem den. Takde la besau mana sangat poblem tu, that's why i survive till sekarang.

Dah mula drive, rasa tak boleh pulak nak naik bas semula. Ada orang tu, dulu drive, sekarang, dia pulak tukar naik motosikal, aku ni, the other way round pulak. So, kenala aku berhati-hati dan berjimat cermat, tak gitu? Aku dapat jimat masa, itu jer la. Sampai awal sikit, so, lebih masa to spend with my kids and family . Itu yang lebihnya...

Amacam... idea tengah banyak nih..

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...