Monday, December 18, 2006

Cover

Hi!
I am back to my under cover work with CIA. This time it's with KPH at 11East.
What am i going to do? As usual, pretend i am the PA laa.

Sick laa, asik asik under cover. Even Angie pun dah bengang aku asik pi mengcover, but takde orang cover kerja aku sendiri. Dia call tadi, checking on the thing she gave me this morning whether i've done it or not. Dah tau aku buat undercover work, takyah la bagi aku kerja, soh la orang lain tu tolong sat. ST tu pun satu, arrange la someone to cover me jugak ek.., sebabnya KPH ni, dah booked aku dua minggu. Tentu Angie bengang giler sapa pun takde nak tolong dia. Waha hahahaahahah... takut beb, this is going to effect my performance jugak nanti!

1 comment:

  1. tak sampai ati membaca keluhanmu itewww... anything i can do for you?

    ReplyDelete

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...