Monday, March 19, 2007

Melancong

Fiebi pegi Singapore, Nahar pegi Jepun, Makyang gi Bukit Merah. Aku pun teringin nak berjalan jugak. Tapi kemana? Mana nak ku cekau kan duit? Semua benda perlukan wang, wang dan wang. Cara mana nak dapatkan wang dengan cepat dan takyah risau risiko?

Aku masih teringin nak pi Spain. Semalam kat umah Acu, aku tengok Astro, citer pasal jenjalan sambil makan/masak tu. Tatau apa title citer tu, but that lady, Megan, when to Morocco. Macam best jer. They speak French all over the place. Seingat aku, dulu Nahar pun pernah pegi situ. Hmm.. Nahar sorang ni, memanglah manusia bertuah. Selalu jer berpeluang jalan sana-sini sekeluarga. Best kan? Aku ni, nak kumpul duit di Langkawi pun kena pikir lima nambelas kali. Pastu kanda kata tak jadi, hmm... redha jer la. Memang nasib orang lain-lain yek!

2 comments:

  1. Wei...banyaknye crite..KK lambatnye

    ReplyDelete
  2. takyah pi ober-c lah kalau nak melancung. kat sini pun banyak. tapi tulah kos dan tambang tu yg menyakitkan poket.

    * hanya tengok discovery travel & living kalau teringin nak 'melancung' kat ober-c..hehehe

    ReplyDelete

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...